Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wielu z nas kawa towarzyszy każdego dnia, nieraz nawet kilka razy dziennie. Lubimy ją pić, smakować w niej lub nawet się delektować. Wiele osób nie wyobraża sobie spotkania towarzyskiego. Napój z nasion kakaowców towarzyszy nam, gdy jesteśmy zmęczeni i potrzebujemy zastrzyku kofeiny lub gdy chcemy mieć chwilę relaksu tylko dla siebie. Ile osób tyle sposobów delektowania się tym napojem. Jedni lubią pić go z najbliższą osobą, inni natomiast przepadają za spotkaniami w większym gronie właśnie przy filiżance kawy. Niezależnie od tego, jak lubimy spożywać ten ciemnobrązowy napój, każdy kawosz musi postawić sobie jedno fundamentalne pytanie Arabica czy Robusta?
Kawa jest jednym z najpopularniejszych napojów na świecie. Miliony osób pija ją codziennie przy każdej możliwej okazji. Świetnie pasuje zarówno do śniadania, jak i do lunchu. Niemałą popularnością cieszą się spotkania przy kawie. Skoro jesteśmy kawoszem, to być może nadszedł już czas, aby pomyśleć o zaopatrzeniu się w ekspres.
Składanie reklamacji W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka Reklamowany produkt należy wysłać na adres: Youcafe Sp. z o.o. Chłodna 5A 83-110 Tczew
Zwrot towaru Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Youcafe Sp. z o.o. Chłodna 5A
83-110 Tczew
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
UWAGA: Zgodnie z regulaminem naszego sklepu:
Kupującemu nie będącemu konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej.
Kupującemu będącemu konsumentem nie przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa w terminie 14 dni z uwagi na fakt, iż Towary jeśli otworzy opakowanie producenckie, w którym znajduje się kawa lub inny produkt spożywczy.